Aztech Forgotten Gods
Aztech Forgotten Gods to cyberkamienna przygoda podążająca śladami Achtli, młodej kobiety, która walczy z olbrzymimi zapomnianymi bogami. By poznać prawdę dotyczącą jej leżącej w odległej przyszłości mezoamerykańskiej metropolii, Achtli będzie musiała wykorzystać przeciwko bogom ich własną moc, przemierzając miasto z wielką gracją i siłą.