Forklift Extreme: Deluxe Edition
Ten unikalny symulator wózka widłowego oferuje bardzo szczegółową fizykę, która naśladuje ruch i obsługę prawdziwych maszyn. Opanuj różnorodne pojazdy o unikalnych cechach prowadzenia i zmierz się z różnorodnymi wyzwaniami. Eksploruj wiele środowisk magazynowych, z każdym posiadającym własny wyjątkowy design. Podnoś i przemieszczaj ładunki, poruszaj się po ciasnych zakrętach i wąskich przejściach, oraz wykonuj trudne misje, które wystawią na próbę twoje umiejętności operatora. Forklift Extreme ma coś dla każdego, w tym różne tryby rozgrywki, aby utrzymać cię w napięciu. Dzięki Edycji Deluxe otrzymasz sześć DLC z nowymi poziomami i skórkami, aby utrzymać zabawę. To ostateczne doświadczenie w symulacji wózków widłowych.