Super Soccer Blast: America vs Europe
Super Soccer Blast America vs Europe to gra piłkarska w stylu arcade, która traktuje piłkę nożną w lekki i przystępny sposób. Jako ucieczka od powagi symulacji i realizmu, wnosi na boisko bardzo arcade'owy styl z retro wrzutkami. Przygotuj się na rozpoczęcie meczu w szybkiej grze piłkarskiej, która wnosi odświeżone spojrzenie na gatunek piłki nożnej dzięki przystępnemu sterowaniu i rozgrywce opartej na umiejętnościach, jak w ponadprzeciętnych klasycznych grach piłkarskich. ⚽ ZBUDUJ SWOJĄ WYMARZONĄ JEDENASTKĘ Stwórz własną postać od stóp do głów lub edytuj domyślnych zawodników i drużyny i zbuduj swoją wymarzoną drużynę, która wygra turnieje w trybie World Tour, takie jak Copacup czy Euronations. ⚽ 4 GRACZY KONTRA Wyjdź ze skóry i zdecyduj, kto jest legendą piłki nożnej wśród swoich znajomych, grając w trybie offline przeciwko maksymalnie 4 graczom! ⚽ SZYBKA ROZGRYWKA Przystępne sterowanie dla wszystkich rodzajów graczy, bez względu na to, jak grają, pozwalające na bardziej płynne i ulepszone strzały, podania i ataki. Tiki-taka. ⚽ Z POWROTEM DO SIATKI! Świętuj każdą bramkę ze swoją drużyną i poczuj napięcie podczas rzutów karnych. ⚽ ODŚWIEŻONA ESTETYKA, KLASYCZNA ATMOSFERA Odkryj nowe drużyny, zawodników i stadiony w zupełnie nowej, kreskówkowej estetyce i nie przegap niczego na boisku dzięki nowym kątom widzenia kamery. Czy ktoś wygląda znajomo?