SONIC X SHADOW GENERATIONS
Zamów grę SONIC X SHADOW GENERATIONS w przedsprzedaży i otrzymaj klasyczną skórkę Sonica inspirowaną jego wyglądem w grze Sonic Adventure! Shadow the Hedgehog powraca razem z klasycznym oraz współczesnym Sonikiem w SONIC X SHADOW GENERATIONS – nowej kolekcji oferującej dwa zróżnicowane style rozgrywki! Graj jako Shadow w nowej kampanii fabularnej z niespotykanymi dotąd zdolnościami, które dowodzą, dlaczego jest on znany jako ostateczna forma życia! Pędź przez najważniejsze etapy historii Shadowa, odkryj sekrety ukryte w rozległym, centralnym świecie i odblokuj nowe moce, aby pokonać Black Dooma i ocalić świat. SONIC X SHADOW GENERATIONS zawiera także w pełni remasterowaną wersję hitowej gry SONIC GENERATIONS – podróży w czasie poprzez kultowe etapy 3D i 2D Sonica z ulepszoną grafiką i nową bonusową zawartością.