The Dark Pictures Anthology: House of Ashes
Dark Pictures Anthology to cykl osobnych gier-horrorów z kinową atmosferą i rozgałęzioną fabułą, której przebieg i zakończenie zależą od decyzji podejmowanych przez gracza. House of Ashes to trzecia gra z tego cyklu. Irak, rok 2003. Zbliża się koniec wojny. Oddział żołnierzy, któremu towarzyszy agentka terenowa CIA Rachel King, dostaje rozkaz zbadania potencjalnego podziemnego składu broni chemicznej położonego u stóp gór Zagros. Po przybyciu na miejsce grupa poszukiwawcza wpada w pułapkę zastawioną przez lokalny patrol dowodzony przez sierżanta Salima Othmana. Wstrząsy wywołane walką powodują powstanie szczelin w ziemi, w które wpadają obie walczące grupy. Okazuje się, że Pustynia Arabska skrywa zasypaną sumeryjską świątynię, w której przebudziło się starożytne zło. Dzikie i niezwykle wytrzymałe stwory opuszczają swoją kryjówkę i wyruszają na łowy. W obliczu przerażających odkryć żołnierze muszą podejmować trudne decyzje, aby znaleźć drogę w podziemnym labiryncie i uciec przed straszliwym zagrożeniem. Każdy z nich może postawić na pierwszym miejscu własne przetrwanie lub odłożyć na bok lęki i zapomnieć o niesnaskach, walcząc wspólnie ramię w ramię. Zawartość Curator’s Cut Zawartość Curator’s Cut to nowe sceny grywalne z perspektywy innych postaci, dzięki którym gracz może podejmować zupełnie inne decyzje. Zawartość jest dostępna dopiero po ukończeniu wątku głównego.