Saga of the Moon Priestess
Zbadaj mityczny świat w klasycznym stylu z widokiem z góry i uratuj porwanego księcia! Świat Lunarii staje w obliczu tragedii, gdy wybitny książę zostaje porwany przez nieznanego napastnika! Dobro krainy spoczywa teraz w rękach młodej bohaterki, Sarissy, która musi walczyć, odkrywać tajemnice i dowiedzieć się, jak uratować młodego księcia. Uzbrojona jedynie w swoją wierną włócznię i wspierana przez cudowną zdolność komunikowania się z Boginią Księżyca, musi pokonać zdradzieckich wrogów i mroczne lochy. Saga of the Moon Priestess to gra przygodowa pełna wakcji w stylu retro z widokiem z góry, inspirowana 8- i 16-bitowymi klasykami. Cechująca się wyraźną grafiką pixel art oraz oryginalną ścieżką dźwiękową i muzyczną, Saga of the Moon Priestess przywołuje na myśl prostszą erę gatunku przygodowego opartego na akcji. 5 lochów do zbadania, 7 pojemników na życie, 15 przedmiotów do zebrania i niezliczona horda wrogów do pokonania – świat Lunarii to kraina z wieloma rzeczami do zrobienia, sekretami do odkrycia i postaciami, z którymi warto porozmawiać.