Brothers: a Tale of Two Sons
Weź udział w epickiej podróży dwojga braci, którzy wyruszają, aby odnaleźć lekarstwo dla swojego umierającego ojca. Podróżuj pośród pięknych krajobrazów, mrocznych i budzących grozę lasów, niebezpiecznych rzek, groźnych zbocz górskich i poznaj piękno mitologii skandynawskiej. Gra wykorzystuje unikalny system rozgrywki polegający na sterowaniu dwoma braćmi jednocześnie przy użyciu dwóch drążków. Wykorzystuj jednocześnie obydwu braci w celu rozwiązywania łamigłówek, odkrywania nowych obszarów i walk z bossami. Będzie to niezapomniana podróż!