S.T.A.L.K.E.R.: Call of Prypiat - Enhanced Edition
Wróćmy tam, gdzie wszystko się zaczęło. Przygotuj się na powrót trylogii S.T.A.L.K.E.R., czyli jednej z najbardziej przełomowych surwiwalowych strzelanek z perspektywy pierwszej osoby w historii. Gra została odświeżona i ulepszona, dzięki czemu stanie się obowiązkową pozycją dla nowego pokolenia. Gra S.T.A.L.K.E.R.: Call of Prypiat pozwala ci się wcielić w majora Diegtiariowa, agenta służb specjalnych badającego losy zaginionej wyprawy. Jej fabuła roi się od barwnych postaci i zapadających w pamięć wątków pobocznych. Dzięki atmosferze pełnej swobody ten rozdział stanowi potężną i niezapomnianą kulminację Legends of the Zone Trilogy. ODKRYJ NIEZNANE TERENY Odkrywaj niedostępne wcześniej środkowe regiony Zony. Poznaj moczary Zatonu, zbadaj opuszczony kompleks przemysłowy Jupiter, błąkaj się po upiornych ruinach miasta Prypeć i zapuść się do dawno zapomnianych podziemnych katakumb, które przez wieki pozostawały zamknięte. STAW CZOŁA NOWYM ZAGROŻENIOM Zona jest jeszcze bardziej nieprzewidywalna niż kiedykolwiek, a jej anomalie wywołują śmiercionośne wypaczenia rzeczywistości. Kryj się przed nagłymi Emisjami i przygotuj się na spotkanie z nowymi, niebezpiecznymi mutantami, takimi jak przyczajony drapieżnik alfa chimera czy też okrutny burer, którego zdolności telekinetyczne zmienią ciemne podziemia w piekło. DOPROWADŹ SWOJĄ PODRÓŻ DO KOŃCA Zanurz się w wyjątkowej mieszance gry akcji, surwiwalu i elementów RPG w przerażająco realistycznym wschodnim świecie w stylu mrocznego science fiction. Twoje decyzje wpłyną na losy napotkanych postaci i zdecydują o twoim przetrwaniu. Udanych łowów, stalkerze!