Ary and the Secret of Seasons
„Ary and the Secret of Seasons” to nagrodzona gra przygodowa, w której śledzimy losy młodej dziewczyny, gdy ta przemierza wielki świat Valdi. Stając się Strażniczką Zimy, Ary przejmuje zdolności manipulowania porami roku. Dzięki nim jest w stanie walczyć z przeciwnikami, pokonywać przeszkody oraz rozwiązywać skomplikowane łamigłówki rozsiane po całym świecie Valdi. Dawno, dawno temu, świat Valdi stanął u progu katastrofy na skutek poczynań nikczemnego maga. Na szczęście znalazł się legendarny wojownik, który pokonał maga i uwięził go na całą wieczność w krypcie. Aby mieć pewność, że ten jej nigdy nie opuści, czterech mędrców poprzysięgło strzec krypty. W tym celu powołali Strażników Sezonów — tajemniczą organizację, dzisiaj już tylko owianą mgłą tajemnicy i legend. Ary, będąc świadkiem całkowitego pomieszania się pór roku w świecie Valdi, postanawia pomóc Strażnikom Sezonów i wyrusza z misją odnalezienia źródła tego chaosu. Aby ocalić Valdi i ponownie przywrócić świat do normalności, dziewczyna nie raz będzie się musiała wykazać sprytem, walcząc z potwornymi przeciwnikami, rozwikłując szemrane spiski oraz dociekając tajemnic. Co oferuje gra — Satysfakcjonująca eksploracja. Dzięki zdolnościom manipulowania porami roku, Ary jest w stanie przemierzać znaczne odległości, odkrywać nowe lokalizacje oraz rozwiązywać pomysłowe zagadki środowiskowe. — Wciągająca fabuła. Ary została poproszona o udzielenie pomocy Strażnikom Sezonów — starożytnej organizacji, rządzonej sztywnymi tradycjami. Przemierzając niezbadane tereny Valdi, dziewczyna odkrywa coraz to nowe tajemnice oraz niejasne powiązania stojące za Strażnikami Sezonów. — Dynamiczne środowisko. Korzystaj z nadzwyczajnych mocy Ary, aby zmieniać ekosystemy oraz naginać świat i poru roku do swoich potrzeb. — Płynna walka. Zdolności Ary nie raz zostaną poddane sprawdzianowi, gdy ta napotka na swojej drodze przeciwników — od mieszkańców okolicznych ziem, po zwalistych olbrzymów. Aby ich pokonać, dziewczyna będzie musiała użyć wszystkich dostępnych jej narzędzi. — Urzekający świat 3D. Piękny styl graficzny w połączeniu z zaczarowaną ścieżką dźwiękową tworzą wyjątkową atmosferę, która niewątpliwie zostanie w pamięci na długo po ukończeniu gry.