W skład pakietu wchodzą: - Reinforcements Pack - Drużyna premium składająca się z 4 kaemistów i 1 inżyniera poziomu 4, uzbrojona w karabin maszynowy MG 13. - Czołg premium Pz.Sfl. Ic - Drużyna premium składająca się z 3 czołgistów poziomu 4. MG 13 to niemiecki ręczny karabin maszynowy stworzony na bazie MG 10 konstrukcji Louisa Schmeissera. Karabin produkowano w latach 1930–1935. Broń wyposażono w układ chłodzenia powietrzem, który pozwalał na długotrwałe prowadzenie ognia bez ryzyka przegrzania. MG 13 stosuje amunicję kalibru 7,92 mm w magazynkach bębnowych o pojemności 75 nabojów. Karabin działa na zasadzie krótkiego odrzutu lufy. Dzięki swojej niezawodności, dużej pojemności magazynka i możliwości prowadzenia skutecznego ognia ciągłego MG 13 cieszył się popularnością podczas II wojny światowej. Pz.Sfl. Ic to eksperymentalna, niemiecka haubica samobieżna do zwalczania czołgów opracowana podczas II wojny światowej. Konstrukcja miała w założeniu zastąpić przestarzały niszczyciel czołgów Panzerjäger I. Pojazd oparto na podwoziu VK 9.01, na którym umieszczono wieżyczkę armatnią Pak38 50 mm z dwoma stanowiskami. Magazyn amunicji mieścił 40 pocisków armatnich. Za sprawą silnika o mocy 200 KM czołg Pz.Sfl. Ic wyróżniał się zwrotnością i szybkością, rozwijając prędkości przekraczające nawet 55 km/h. Wysoka mobilność czołgu umożliwiała wykonywanie ostrych skrętów, szybką zmianę kierunku jazdy i odpieranie ataków wroga. Powstały jedynie dwa prototypy, które wysłano na front wschodni w celu przetestowania w warunkach bojowych.