Yooka-Laylee and the Impossible Lair
Yooka i Laylee powracają w hybrydowej platformowej przygodzie Yooka i Laylee powracają w całkiem nowej platformowej przygodzie od Playtonic Games! Gdy Capital B – arcywróg dwójki przyjaciół – snuje intrygi, muszą raz jeszcze wkroczyć do akcji i uratować sytuację. Aby udaremnić jego nikczemny plan wykorzystania urządzenia „Rojoumysł” w celu podporządkowania sobie królestwa pszczół, nasi bohaterowie muszą podjąć walkę w „Niemożliwym Legowisku” Capitala B. Sytuacja wygląda groźnie, ale z pomocą Królowej Phoebee i jej Królewskiego Pszczołotalionu Yooka i Laylee mają szansę wyjść ze starcia zwycięsko! Platformówka 2,5D! Każdy poziom zawiera piękną, bogatą grafikę o dużym stopniu szczegółowości i głębi. Yookę, Laylee i całe mnóstwo barwnych postaci (dobrych i złych) stworzono w oszałamiającej technologii 2,5D. Świat w 3D! Świat jest nie tylko miejscem mieszczącym w sobie kolejne poziomy. Zapewnia zupełnie osobną rozgrywkę! Odkrywaj i odblokowuj więcej poziomów 2D, osiągając cele i rozwiązując łamigłówki, ratując Królewski Pszczołotalion i znajdując przedmioty. Alternatywne wersje poziomów! Myślisz, że znasz jakiś poziom? Spróbuj rozegrać jego alternatywną wersję! Użyj przełączników w świecie, by tworzyć nowe krajobrazy. Podłącz elektryczność, zanurz je w wodzie, zamroź albo dosłownie wywróć do góry nogami, tworząc całkiem nowe wyzwania! Starcie w Niemożliwym Legowisku! Gracze mogą podjąć się konfrontacji w Niemożliwym Legowisku Capitala B w dowolnym momencie. Tym niemniej bez pomocy Królewskiego Pszczołotalionu może się ona okazać zbyt dużym wyzwaniem. Uwalniaj pszczoły, kończąc poziomy, a wzmocnią twoją obronę, gdy będziesz pokonywać podstępne pułapki Capitala B!