Cats and Seek : Dino Park
Wycieczka do Dinoparku może i brzmi fajnie… ...i w sumie taka jest… ...ale mogłaby być jeszcze fajniejsza, gdyby Dinopark był pełen kotków do głaskania! Jeżeli czujesz, że poszukiwanie kotów w przeróżnych zakamarkach to twój talent i coś co lubisz, twoja pomoc w głaskaniu puchatych Dinoparkowych podopiecznych byłaby nieoceniona! ^^ Gra zawiera: - 500 kotów do znalezienia (i parę innych drobiazgów!); - Sporą garść kotów, które nieco odstają od reszty; - Pięć poziomów pełnych przyjaznych, ręcznych rysunków; - Trzy urocze utwory umilające czas; - Barwy gry, które możesz dostosować własnoręcznie!