Blood and Guts
Za sprawą tych trzech wyjątkowo brutalnych gier zaspokoisz swój apetyt na zniszczenie! Zestaw zawiera gry Slain: Back From Hell, Slayaway Camp: Butcher’s Cut oraz Super Blood Hockey. Slain: Back from Hell: Inspirowana heavy metalem arkadowa bijatyka z niesamowitą grafiką w stylu „pixel art”, wymagającą oldskulową rozgrywką i mnóstwem krwi! A na dodatek najbardziej metalowa ścieżka dźwiękowa, o jakiej słyszał świat! Slayaway Camp: Butcher’s Cut: Krwawa i przepełniona czarnym humorem gra logiczna będąca hołdem dla horrorów z lat 80-tych, w której gracz wciela się w postać ogarniętego żądzą zemsty psychopatycznego Skullface'a. Super Blood Hockey: Arkadowy sport z dodatkowym zastrzykiem adrenaliny. Gra nawiązująca klimatem do klasycznych 8- oraz 16-bitowych gier hokejowych. Aby zdominować przeciwnika, wykorzystaj szybkość i zabójczą brutalność.