The Bridge Curse: Road to Salvation
Ucieknij z nawiedzonego kampusu uniwersyteckiego w kinowym, azjatyckim horrorze innym niż wszystkie! Przygotuj się na azjatycki survival horror opowiedziany z perspektywy pierwszej osoby! W tej klimatycznej przygodowej grze akcji poznasz wydarzenia związane z jednym z najbardziej znanych tajwańskich incydentów nadprzyrodzonych, przerażającym horrorem rozgrywającym się na Uniwersytecie Tunghu. Kiedy 6 studentów rzuca wyzwanie miejskiej legendzie o pojawiającym się duchu kobiety, budzą klątwę, której nikt nie potrafi przełamać. Skradaj się, aby uniknąć morderczego ducha, gdy rozwiązujesz zagadkę i znajdujesz sposób na opuszczenie kampusu. The Bridge Curse: Road to Salvation oferuje intensywną akcję, elementy logiczne, wciągającą eksplorację, fabułę o filmowej jakości i najnowocześniejszą grafikę, a wszystko to osadzone we współczesnym świecie, który opiera psychologiczny horror na niepokojącym realizmie, teraz uzupełnionym o angielski podkład głosowy.