Skórka miotły „Naj-Błyskawica” jest zawarta w przedsprzedaży. Kolejny rozdział się rozpoczyna! Zanurz się w magicznym świecie Quidditcha, grając w pojedynkę lub dzieląc rozgrywkę ze znajomymi i rodziną. Edycja Deluxe zawiera: -Pakiet Gryffindoru -Pakiet Hufflepuffu -Pakiet Slytherinu -Pakiet Ravenclawu -2000 Złota ŻYJ SWYM MARZENIEM QUIDDITCHA Graj na jednej z klasycznych pozycji - ścigający, szukający, obrońca, lub pałkarz, każda z własnym stylem gry. Szybuj po legendarnych boiskach quidditcha oraz na mapach przedstawiających nigdy wcześniej niewidziane obszary czarodziejskiego świata. WIELE OPCJI ROZGRYWKI Tryb kariery, mecze pokazowe i tryb PvP pozwalają doświadczyć gry w Quidditcha na różne sposoby. Graj w pojedynkę, w drużynie do 3 znajomych w trybie współpracy online, lub w konkurencyjnych grach przeciwko innym drużynom. TWÓJ STYL QUIDDITCHA Zwiększ swój poziom i dostosuj swoją rozgrywkę do każdej roli. Zmień swój styl lotu poprzez zmianę miotły. Opcje kosmetyczne modyfikowania i ikoniczne postaci pozwalają wyrazić swoją osobowość w grze.