KOEI TECMO EUROPEAkcja i przygoda
Nagroda za wcześniejszy zakup: – Early Works Soundtrack Collection (Digital Edition) Ścieżka dźwiękowa zawierająca łącznie 191 oryginalnych utworów muzycznych z serii, w tym muzykę w tle z tytułów od „DYNASTY WARRIORS 2” do „DYNASTY WARRIORS 5 Empires”, a także pierwszego tytułu Omega Force, „DYNASTY WARRIORS”. Ścieżkę dźwiękową można odtworzyć, przechodząc do menu głównego, potem do Special Content, a następnie Music i wybierając „Early Works Soundtrack Collection”. Uwaga: – Nagroda za wcześniejszy zakup będzie dostępna dla osób, które zamówią grę w przedsprzedaży do 30 stycznia 2025 roku. – Ścieżka dźwiękowa zawiera treści, które są również dostępne do kupienia w muzycznych serwisach streamingowych. Przypominamy, że zawartość ta może być dostępna za darmo lub w sprzedaży w późniejszym terminie. Zawartość „Digital Deluxe Edition DYNASTY WARRIORS: ORIGINS” zawiera podstawową grę i poniższe elementy. – Official Book & Original Soundtrack (Digital Edition) Dostęp do Official Book i Original Soundtrack można uzyskać w grze. Official Book jest pełna oryginalnych ilustracji przedstawiających najważniejsze wydarzenia z okresu Trzech Królestw, wraz z nie prezentowanymi jak dotąd informacjami o postaciach i wykresami przedstawiającymi ich wzajemne relacje. Wszystko to koncentruje się wokół wspaniałej historii nowego „DYNASTY WARRIORS” opowiedzianej z perspektywy jednego bohatera. Original Soundtrack zawiera 20 oryginalnych utworów nagranych specjalnie do gry. – Letters Letters zapewniają gold pozwalające na zakup takich elementów, jak weapons i portable items oraz pyroxene umożliwiającego wykonywanie akcji creating gems. Po wybraniu „New Game” i rozegraniu fabuły otrzymasz letters w Inns. Letter zapewniający pyroxene zostanie dostarczony wyłącznie po tym, gdy dotrzesz w grze do punktu wprowadzającego mechanikę create gems. Uwaga: – Podstawowa gra „DYNASTY WARRIORS: ORIGINS” jest sprzedawana także osobno. Przed dokonaniem zakupu upewnij się, że nabywasz właściwy produkt. – Official Book i Original Soundtrack to cyfrowe wersje japońskiej edycji Official Book i Original Soundtrack znajdujące się w „Treasure Box” sprzedawanym w niektórych regionach. – Zawartości tej nie można pobrać jako oddzielnych plików (PDF, MP3 itp.). – Żadnego z tych produktów da się przeglądać ani rozgrywać poza grą. – Przypominamy, że zawartość ta i inne dodatkowe elementy mogą być dostępne za darmo lub w sprzedaży w późniejszym terminie. – Obrazy pochodzą z roboczej wersji gry. Produkt końcowy może różnić się od przedstawionej zawartości. – Jeśli instalacja dodatku dobiegnie końca w trakcie gry, jego zawartość stanie się dostępna po powrocie do ekranu tytułowego. - Rozdzielczość 4K jest dostępna tylko dla wersji Xbox Series X. Rozdzielczość 4K nie jest dostępna dla Xbox Series S.