The Stillness of the Wind
Melancholijna gra z elementami symulacji życia. Akcja toczy się w wiosce, której mieszkańcy stopniowo wyprowadzali się do miasta. W końcu w wiosce pozostała tylko Talma. Zbliżająca się do kresu życia staruszka wiedzie prosty żywot w swoim gospodarstwie, wykonując codzienne rutynowe czynności. Otrzymuje jednak coraz bardziej niepokojące wiadomości od rodziny i przyjaciół mieszkających w mieście.