The Crown of Wu
Przygotuj się na zwiedzanie nowego świata inspirowanego podróżą na zachód, tradycyjną chińską opowieść o małpie króla, Sun Wukong. Będziesz odkrył świat fantasy w przyszłości jako Sun Wukong, walcząc sam z wrogami i pokonując złożone przeszkody w celu odzyskania wielkiej korony skradzionej przez antagonistę Zhu. Czy Zhu czeka na walkę i zabicie, czy będziesz w stanie odzyskać koronę i uratować swój świat przed zniszczeniem?