WRC 8 Deluxe Edition FIA World Rally Championship Pre-order
Zamów teraz w przedsprzedaży, a po premierze gry otrzymasz zestaw RWD Legends. W edycji Deluxe gracze otrzymują pełną grę WRC 8, zestaw Legendary Car zawierający trzy legendarne auta (Alpine A110, Ford Escort RS oraz Lancia Delta HF Integrale), a także doświadczonych członków ekipy, których można włączyć do personelu w trybie kariery.