Power of Ten
Pojedynczy myśliwiec próbujący ocalić jak najwięcej cywilów, zanim zostaną pochłonięci przez niszczycielską armadę. Będziesz musiał zbierać nowe rodzaje broni, ulepszać swój statek, odnajdywać zasoby, handlować z innymi statkami, i wykonywać inne zadania, aby sprostać stojącemu przed tobą wyzwaniu. Każda rozgrywka to niepowtarzalna podróż, w której wykorzystasz swoje umiejętności lotnicze oraz strategię którą zbudowałeś poprzez wielokrotne podejścia, aby wyjść zwycięsko z nadchodzących wyzwań.