Enlisted - "Direct Fire" Bundle
W skład pakietu wchodzą: - Czołg premium Pz.Sfl. Ic - Drużyna premium składająca się z 3 czołgistów poziomu 4. - Czołg premium M8A1 GMC. - Drużyna premium składająca się z 4 czołgistów poziomu 4. - 400 szt. złota Pz.Sfl. Ic to eksperymentalna, niemiecka haubica samobieżna do zwalczania czołgów opracowana podczas II wojny światowej. Konstrukcja miała w założeniu zastąpić przestarzały niszczyciel czołgów Panzerjäger I. Pojazd oparto na podwoziu VK 9.01, na którym umieszczono wieżyczkę armatnią Pak38 50 mm z dwoma stanowiskami. Magazyn amunicji mieścił 40 pocisków armatnich. Za sprawą silnika o mocy 200 KM czołg Pz.Sfl. Ic wyróżniał się zwrotnością i szybkością, rozwijając prędkości przekraczające nawet 55 km/h. Wysoka mobilność czołgu umożliwiała wykonywanie ostrych skrętów, szybką zmianę kierunku jazdy i odpieranie ataków wroga. Powstały jedynie dwa prototypy, które wysłano na front wschodni w celu przetestowania w warunkach bojowych. M8A1 GMC to eksperymentalna haubica samobieżna do zwalczania czołgów opracowana w okresie II wojny światowej. Cechą charakterystyczną tej konstrukcji jest umieszczona na podwoziu czołgu M8 Scott armata M3 kalibru 75 mm, umożliwiająca ostrzał na znaczną odległość celów zarówno żywych, jak i opancerzonych. Uzbrojenie uzupełnia karabin maszynowy M2HB kalibru 12,7 mm i zasilające go 1000 nabojów, jakie przewoził czołg. Testy na poligonie w szkockim Aberdeen wykazały, że mimo zastosowania większej armaty czołg wyróżnia się doskonałymi osiągami pod względem hamowania i przyspieszania oraz dużą zwrotnością i stabilnością. Konstrukcja nie doczekała się jednak szerokiego wykorzystania z racji na zwiększony odrzut i dyskomfort załogi spowodowany przez powiększoną komorę zamkową armaty. Załoga czołgu składa się z 4 członków.