PGA TOUR 2K21 Baller Edition
NAJLEPSZA JAK DOTĄD EDYCJA PGA TOUR 2K21 Dzięki Baller Edition otrzymasz grę, którą USA Today nazwało „najlepszą symulacyjną grą w golfa, jaka kiedykolwiek powstała” ORAZ dostęp do zawartości popremierowej – w epickiej cenie!* WYKONAJ ZAMACH Z KLASĄ: W PGA TOUR użyj kijów marek premium, takich jak Callaway, Bridgestone, TaylorMade i innych. PODKRĘĆ STYL ZAWODNIKA MyPLAYER: Spraw, żeby twój zawodnik MyPLAYER przykuwał uwagę dzięki strojom takich marek jak Adidas, Puma, Goodr i inne. ZASZALEJ NA POLU: Spraw, że twoi kumple zaliczą wielkie LOL, kiedy zobaczą, jak wypróbowujesz szalone puttery w kształcie banana, taco, hot doga czy ryby! * PGA TOUR 2K21 Baller Edition zawiera całą płatną zawartość z wyjątkiem sprzętu NBA, FootJoy i Titleist. Zawartość zależną od poziomu i postępu wciąż należy odblokować poprzez awansowanie gracza.