The Alto Collection
Dołącz do Alto i przyjaciół, którzy wyruszają w przygodę swojego życia. Ścigaj się po alpejskich zboczach, przez smagane wiatrem wydmy, przez starożytne lasy i dawno zapomniane ruiny w dwóch docenianych przez krytyków grach: Alto’s Adventure i Alto’s Odyssey. Po drodze będziesz robić odważne salda do tyłu, szybować nad dachami i przeskakiwać nad ogromnymi przepaściami, poznając tajemnice ukryte za horyzontem.