DRAGON BALL Z: KAKAROT Deluxe Edition
Przeżyj raz jeszcze historię Son Goku i pozostałych wojowników Z w DRAGON BALL Z: KAKAROT! Poznaj świat DRAGON BALL Z poza legendarnymi starciami, walcząc, łowiąc ryby, jedząc i trenując z Son Goku, Son Gohanem, Vegetą i pozostałymi. Odkrywaj nowe miejsca i przygody, biorąc udział w niesamowitej opowieści i tworząc potężną więź z bohaterami uniwersum DRAGON BALL Z. Deluxe Edition zawiera: ・Grę ・Przedmiot do gotowania zapewniający stałą premię do ATK ki i PZ ・Przepustkę sezonową (2 oryginalne odcinki i nowa opowieść)