63 Days
Jestem częścią pierwszego pokolenia urodzonego w wolnej Polsce, po 123 latach obcej okupacji. Wybuch II wojny światowej pozbawił mnie rodziny, domu i przyszłości. Jesteśmy wściekli, zmęczeni, ale zjednoczeni. Mamy ochotę coś zrobić, odzyskać kontrolę nad naszym życiem. Moi towarzysze i ja czujemy, że mamy tylko jeden wybór: zemścić się i odzyskać niepodległość dla naszego miasta i narodu, albo zginąć próbując. Szanse są przytłaczające. Jesteśmy jak bracia i siostry, ośmieleni naszym duchem walki, polegając na naszym sprycie, skradaniu się i pracy zespołowej. Ale czy to wszystko wystarczy? PRZECHYTRZYĆ WROGA Jeśli dobrze zaplanujemy i wykonamy poprawnie jako grupa, możemy mieć szansę. Nawet nie będą wiedzieli, co ich trafiło! Mamy wiele opcji podejścia do każdej misji. Miejmy nadzieję, że podejmiemy właściwe decyzje i zwyciężymy. DOŁĄCZYĆ DO POWSTANIA Gdziekolwiek zaprowadzi nas nasze powstanie, nasza odwaga będzie pamiętana przez pokolenia. Nasza historia zostanie opowiedziana, będzie wystarczająco dużo ocalałych, by ją opowiedzieć. Będziemy stosować dobrą taktykę, będziemy nieustraszeni, będziemy jak duchy. UŻYĆ BRUTALNEJ SIŁY Wiemy jak walczyć. Wolimy się ukrywać, by zmaksymalizować nasze szanse i zminimalizować straty. Ale jeśli to podejście nas zawiedzie, będziemy strzelać. WYKORZYSTAĆ ŚRODOWISKO Znamy Warszawę na wylot. Wykorzystamy to na naszą korzyść. Niemcy mogli zniszczyć dużą część miasta, ale teraz to do nich wróci! ZBIERZ SOJUSZNIKÓW Jesteśmy mniej liczni, ale silniejsi w motywacji i więziach, które trzymają nas razem. Dobra współpraca jest jedną z naszych mocnych stron. Każdy z nas ma inne pochodzenie, osobowość i umiejętności, ale potrafimy razem dobrze walczyć. Posiadanie dobrego przyjaciela, który walczy u twojego boku i wspiera cię, to nie tylko lepsza zabawa, ale także duża zaleta.