Połowa lat 1980. Małe miasto przemysłowe gdzieś w Związku Radzieckim. Domy szkieletowe, zwykłe, powtarzalne prace, nudne czynności domowe. Przyjrzyj się życiu najzwyklejszej rodziny i stań się świadkiem trudności, jakie ją czekają. - Starannie oddana atmosfera ZSRR. - Liniowa rozgrywka skupiona na fabule. - Wykonuj codzienne czynności i poznawaj członków rodziny.