Edna & Harvey: Harvey's New Eyes
Życie w szkole przyklasztornej nie jest dla Lilli sielanką. Tylko bujna wyobraźnia pozwala dziewczynce uciec przed codzienną ciężką pracą pod czujnym okiem matki przełożonej. Lilli sumiennie podchodzi do swoich obowiązków, nawet jeśli nie są sprawiedliwe. Jej niewinne i spokojne wykonywanie poleceń innych osób jest w pewien sposób straszne i przedziwne. Lilli ukrywa wszelki gniew czy nieposłuszeństwo głęboko pod wydawałoby się nieprzeniknioną skorupą łagodności. A jeśli coś pójdzie nie tak, wesołe gnomy zawsze śpieszą z pomocą i zamalowują różową farbą wszystko, z czym Lilli nie chce mieć do czynienia. Lecz czy jej mali koledzy są prawdziwi, czy może stworzyła je jej wyobraźnia? Może kwestią czasu jest to, kiedy Lilli całkowicie postrada zmysły! Gdy jej najlepsza przyjaciółka Edna znika w niewyjaśnionych okolicznościach, Lilli musi stanąć na wysokości zadania i ruszyć w trudną podróż, by nie tylko odnaleźć koleżankę, ale też zmierzyć się ze swoimi lękami.