Tunnel Of Doom
Akcja Tunnel of Doom toczy się w 1903 roku w niewielkim miasteczku górniczym Goldcrest. Z niewiadomych powodów burmistrz zamknął kopalnię do odwołania. Angel chce dowiedzieć się, jaki los spotkał uwięzionych w kopalni górników i odnaleźć swojego zaginionego męża. Nie ma zbyt wielu informacji, a w ciemnościach czyhają hordy upiornych stworzeń… Tunnel of Doom to gra akcji typu rogue-lite, która łączy motywy charakterystyczne dla gatunku tower defense z walką dystansową i potyczkami w zwarciu. Zbieraj zasoby i walcz z hordami potworów, starając się uratować uwięzionych górników i uciec z kopalni.