The Song Out of Space
W roku 1962, u szczytu Zimnej Wojny, dwunastu astronomów w obserwatorium głębokiego kosmosu zostaje znalezionych martwych. Ze względu na bliskie położenie ważnej bazy wojskowej dwójka agentów federalnych ma za zadanie zbadać sprawę pod kątem zaangażowania sił rosyjskich… To, co odkrywają, jest nie z tego świata. Zobacz, co się naprawdę stało tej nocy, eksplorując miasto pełne podejrzanych z tajemniczymi sekretami. Spraw, aby nigdy nie doszło do takiej tragedii w przyszłości. Wybierz postać: agentkę federalną Catherine Armstrong, młodą rekrutkę z doskonałymi umiejętnościami naukowymi lub Stuarta Rossa, weterana, który umie odnaleźć się na ulicy. Ich unikatowe umiejętności i osobowości będą zmieniać się w miarę postępów w historii. Niezależnie od tego co robisz... staraj się pozostać przy zdrowych zmysłach! Cechy * Dwie grywalne postacie. Każda ma swoje drogi w historii, dialogi i osobowość. * 3 drogi prowadzenia śledztwa, 4 zakończenia i dziesiątki tajemnic do odkrycia. * Unikatowy styl retro łączący grafikę pixel art z fotografią. * Oryginalna, przyprawiająca o ciarki ścieżka dźwiękowa w stylu synth z lat 80. * Mechanika clicn-and-point.