League of Evil
League of Evil jest grą akcji, w której jako bioniczny agent wypełniasz misję pokonania Ligi zła. Użyj swoich akrobatycznych umiejętności, aby pokonać wrogów oraz przebić się przez poziomy wypełnione śmiercionośnymi pułapkami. Świat liczy na Ciebie! Cechy: * 140 poziomów do przejścia podzielonych na 4 rozdziały. * Klasyczny 8-bitowy styl * Niesamowite uderzenie one-punch! * Oldschoolowa ścieżka dźwiękowa. * Szybka i wymagająca gra * Każdy poziom ma teczkę, w której znajduje się bonusowe wyzwanie. Spróbuj zebrać wszystkie! * Pokonaj poziom tak szybko jak to możliwe, aby otrzymać najlepszy wynik!