Koleje są twoje w Train Sim World 5: Deluxe Edition! Staw czoła nowym wyzwaniom, ucząc się obsługi dodatkowych pociągów i jazdy w kultowych miastach na 4 trasach. Uważaj, bo stracisz głowę dla miejskiego chaosu na trasie WEST COAST MAIN LINE, gdzie czeka na ciebie Northwestern Class 350 i wiele więcej. Przygotuj się na jeszcze więcej akcji na trasie WCML za sterami słynnego, smukłego Avanti West Coast Class 390 Pendolino! Różnorodność nadchodzi na krętej trasie KINZIGTALBAHN, w tym DB BR 411 ICE-T z wychylnym nadwoziem i o wiele więcej. Zaskocz pasażerów na trasie Kinzigtalbahn lokomotywą FlixTrain Vectron i wagonami Talbot! Nagrzane słońcem tory trasy SAN BERNARDINO LINE będą gościć połączenia Metrolink obsługiwane przez MP36 i F125. Kursuj ku wzgórzom okolic BNSF z CAJON PASS. Opanuj tajniki jazdy pociągiem przez górskie przełęcze w stronę Barstow i przewoź ładunki na trasie San Bernardino Line. Niektóre funkcje w grze, w tym komunikacja online i inne funkcje online, mogą nie być dostępne na koncie dziecka Xbox. Na konsolach Xbox „dziecko” oznacza gracza poniżej 13. roku życia, chyba, że lokalne prawa stanowią inaczej.