FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time
Premia przedsprzedażna ----- Wskocz w przygodę w Reveria i rozpocznij ją z nowym pakietem łowcy przygód! Ten wyjątkowy zestaw zawiera Urok Trzepotu, akcesorium, które zwiększa osiągnięcia z doświadczeń, plus 9 rodzajów użytecznych przedmiotów do konsumpcji, które przydadzą się podczas podróży! ----- Pakiet ten jest dostępny jedynie dla tych, którzy zakupią go przed 14:59, 21 maja 2025 roku (GMT) Wkrocz do sielankowej gry RPG, gdzie możesz swobodnie wybierać pomiędzy 14 wyjątkowymi rolami, określanymi jako„ Życia," i cieszyć się beztroską w fantastycznym świecie. Łów ryby, gotuj i zmieniaj wyspę według własnych upodobań lub połącz siły ze znajomymi, by stawiać czoła potworom napotykanym w rozległym świecie. To od ciebie zależy, jakie życie będziesz wieść! ■Smok wiedzie cię na tajemniczą wyspę Jesteś łowcą przygód, który wyrusza w podróż z archeologiem Edwardem i jego zespołem. Podążając za światłem emanującym ze smoczych skamieniałości odkrywasz niezbadaną i opuszczoną wyspę. Przepastna czeluść, smok wykonany z kości i wiadomość od dziewczynki, która błaga cię o uratowanie świata... Podróżuj między wyspą, która 1000 lat temu tętniła życiem i jej obecną wersją, aby rozwikłać tajemnicę jej upadku! ■14 wyjątkowych żyć pozwalających Ci cieszyć się każdą chwią. W tym świecie role są określane mianem „Żyć”. Każde ma swoje cechy charakterystyczne i na różne sposoby zapewnia dobrą zabawę. Zbieraj składniki i materiały dzięki Życiomskupionym naZbieractwie, produkuj broń lub gotuj potrawy dzięki Twórczym Życiom lub mierz się z potworami dzięki Walecznym Życiom. Możesz zmieniać swoje życia, kiedy zechcesz, tworząc jedno unikalne, należące tylko do ciebie. ■Ukształtuj teren! Stwórz własne miasto! Wykorzystuj Życia, by zbierać materiały i przywrócić chwałę wyspie! Możesz nie tylko budować domy i umieszczać obiekty, ale także modyfikować krajobraz kreować rzeki i drogi, by stworzyć prawdziwie wyjątkową wyspę. Rozbuduj swój dom, postaw meble i udekoruj wnętrze według własnych upodobań! ■Rozpocznij przygodę w otwartym świecie! Swobodnie badaj największy kontynent w serii! Wspinaj się po półkach skalnych przepływaj rzeki i jeziora lub dosiadaj wierzchowców – Dzięki nowym czynnościom możesz eksplorować świat bez ograniczeń! ■Niekończąca się zabawa w trybie dla wielu graczy! Korzystaj z niego nawet do 4 osób! Zaproś przyjaciół na swoją wyspę, badajcie lochy lub odkrywajcie własne sposoby na dobrą zabawę! Jeśli posiadasz dwa kontrolery, możesz również skorzystać z funkcji współpracy rodzinnej dla 2 uczestników, dzięki której jeden z graczy może dołączyć do twoich przygód bez konieczności łączenia się online!