Pathfinder: Wrath of the Righteous
Poznaj historię Podczas swoich podróży trafiasz do świata Worldwound, gdzie z otwartych wrót Otchłani wypełzło parszywe zło. Przez ponad sto lat wszystkie sąsiednie krainy dzielnie zwalczały zło, jednak ich wysiłki okazały się bezskuteczne. Teraz ty masz szansę położyć kres temu konfliktowi, jednak droga do tego celu nie będzie prosta. Czy zostaniesz aniołem, którego wesprą szlachetni paladyni? A może potężnym nekromantą, do stóp którego padają armie nieśmiertelnych nieumarłych? Czy też kimś zupełnie innym? Wraz ze swoją armią rzuć wyzwanie demonim lordom, a twoja krucjata wywoła olbrzymie zmiany w tobie i w świecie wokół ciebie.