WW2 Rebuilder
W WWII Rebuilder sprawisz, że zniszczone w Drugiej Wojnie Światowej miasta znowu odżyją. Użyj ciężkiego sprzętu do uprzątnięcia gruzu i własnoręcznie chwyć za cegły, aby odbudować mury domów, w których ponownie zamieszkają twoi rodacy. Dzięki tobie Europa odrodzi się z popiołów po Drugiej Wojnie Światowej! Rozejm nie oznacza powrotu do normalności. Druga Wojna Światowa odcisnęła swoje piętno na miastach Europy, a z ruin musieli je podnieść nowi bohaterowie - zwykli mieszkańcy, którzy połączyli swoje wysiłki, aby odbudować zniszczone domy, ulice i fabryki, zapewniając lepszą przyszłość dla swoich narodów: Odwiedź miasta Europy, takie jak Londyn zniszczony nalotami bombowymi podczas Blitzu, i zobacz ogrom zniszczeń do których doprowadziła Druga Wojna Światowa. A potem weź się do roboty! Oczyść miasto z gruzów, aby móc rozpocząć odbudowę. Tnij wraki i rozbijaj resztki ścian. Ocalałe cegły mogą zostać użyte ponownie i nawet zwykłe śmieci przydadzą się do wypełniania ubytków w ulicach. Wypełnij wyrwy w ścianach i połóż nowe dachy. Spraw, aby ulice, chodniki i parki odzyskały dawną świetność. Niech tory kolejowe znów staną się przejezdne a fabryki zdolne do produkcji. Dzięki tobie do miasta wrócą kolory i życie.