The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan (Xbox Version)
Wcielasz się w rolę Amelii - błyskotliwej ekspertki od mitologii rzymskiej, świeżo zrekrutowanej do tajnej organizacji Myth Seekers. Twoim zadaniem będzie kontynuowanie śledztwa kolegi agenta, który zaginął w tajemniczych okolicznościach. Najpierw musisz wytropić Kodeks Wezuwiusza i skontaktować się z włoskim agentem Lorenzo abyście wspólnie mogli wyruszyć tropem artefaktu o niezwykłej mocy zwanego Młotem Wulkana. Czas nagli a mroczne siły również poszukują reliktu. W trakcie swej pasjonującej przygody odbędziesz podróż przez Włochy, rozwiązując liczne zagadki i szukając wskazówek w scenach z ukrytymi przedmiotami. Poznaj prawdę o zagładzie Pompejów i staw czoła wrogom agencji aby nie dopuścić do kolejnej katastrofy!