Yakuza Kiwami for Windows 10
Yakuza – pierwsza część uznanej serii gier akcji od firmy SEGA – powraca w kompleksowo przygotowanym remake’u Yakuza Kiwami. Aby uratować przyjaciela, Kazuma Kiryu bierze na siebie winę za przestępstwo, którego nie popełnił i zostaje skazany na 10 lat więzienia. Po wyjściu na wolność odkrywa, że wygnano go z szeregów yakuzy. Zostaje sam w świecie, którego już nie poznaje. Jego sytuacja dodatkowo się komplikuje, gdy ze skarbca klanu Tojo – rodziny yakuza, do której należał – znika 10 miliardów jenów. To prowadzi do wojny w dzielnicy uciech Kamurocho. Z tajemniczą dziewczyną imieniem Haruka u boku Kiryu musi walczyć o przetrwanie i poszukiwać prawdy skrywającej się w otaczającym ich chaosie.