Kingdom Come: Deliverance
Wcielasz się w Henry’ego, syna kowala. Wokół toczy się bezwzględna wojna domowa, a ty możesz tylko patrzeć, jak najeźdźcy atakują twoją wioskę i mordują rodzinę. Ledwo uniknąwszy śmierci, chwytasz za miecz, aby dokonać zemsty. Pomścij rodziców, pomóż odeprzeć najeźdźców!