Crime Opera Fandisk: The Caterpillar Candids
Przeżyj niezwykły ciąg dalszy opowieści o otoczonej niesławą mafijnej rodzinie Gallo! W tym nowym antologicznym wydaniu Crime Opera poznasz krótkie historie rozgrywające się przed, w trakcie i po wydarzeniach z oryginalnej powieści wizualnej: wszystkie w pięknym stylu ręcznego rysunku, oddającym dramat, emocje i szorstką prawdę o życiu bohaterów w przestępczym półświatku. „Dzień zmagań” przedstawia codzienne życie Terry'ego Childersa, drugoplanowej postaci z „Efektu motyla”. W rozdziale „Wspomnienia” Molly i Alice spotykają się, by powspominać przeszłość i krytyczne momenty z własnego życia. „Pokłosie” służy za epilog sumujący bezpośrednie skutki Efektu motyla i jego wpływ na wiele splecionych ze sobą istnień.