Into the Breach
W grze Into the Breach ostatkom cywilizacji ziemskiej grozi inwazja olbrzymich istot z podziemnych otchłani. Musisz przejąć kontrolę nad potężnymi mechami z przyszłości, aby odeprzeć najazd obcych. W tej turowej grze strategicznej, podczas każdej próby uratowania świata spotkasz się z losowo generowanymi wyzwaniami.