HeroCraft / KlabaterAkcja i przygoda
Under the Jolly Roger oferuje możliwość swobodnego przemierzania trzech rozległych światów wypełnionych dziesiątkami kolonii i fortów, setkami zadań i niezliczonymi statkami do splądrowania. Możesz handlować, walczyć i eksplorować na własną rękę! Postaw stopę na lądzie, aby go splądrować! Cechy gry: - Nieograniczona żegluga w czasie rzeczywistym - używaj globalnej mapy tylko wtedy, gdy chcesz! - System rozwoju piratów - zmień swoich chłopców w doświadczonych marynarzy! - Setki zadań do wykonania. Crossroads Inn to połączenie rozbudowanej gry z gatunku management sim z fabularnymi rozwiązaniami znanymi z gier role-playing. Gra oferuje dwa oddzielne tryby, Sandbox i Kampanię. Tryb Sandbox skierowany jest do fanów symulacji. Rozgrywka skupia się na zarządzaniu własnym biznesem, oraz rozwijaniu karczmy. Wcielasz się w postać właściciela tawerny, która znajduje się w samym sercu baśniowej krainy. Do Twoich zadań należy zatrudnienie i wyszkolenie odpowiednich pracowników, zarządzanie dostawami, tworzenie nowych przepisów kucharskich oraz ustalanie menu dopasowanego do odwiedzających Cię gości. Planuj z wyprzedzeniem, dogadzaj różnym grupom społecznym odwiedzającym twój lokal, miej również baczenie na dostawy, a staniesz się najsłynniejszym oberżystą w historii! Tryb Kampanii pozwala przeżyć nieliniową przygodę z elementami RPG - twoje decyzje handlowe odbiją się szerokim echem, budząc zainteresowanie potężnych graczy na politycznej scenie Delcrys. Tutaj mikrozarządzanie jest tylko wstępem do bogatej historii o królestwie, którego pogrążeni chaosem mieszkańcy oczekują zmiany władzy. Gracze staną się częścią wielkiego dramatu pełnego politycznych intryg, barwnych postaci, zdradzieckich NPCów i niebezpiecznych zadań inspirowanych grami RPG, choćby takimi jak uratowanie damy z opresji!