Weedcraft Inc: Weedcraft Inc eksploruje biznes produkcji, hodowli i sprzedaży marihuany w Ameryce, zagłębiając się w finansowe, polityczne i kulturowe aspekty złożonych relacji kraju z tą kłopotliwą i obiecującą rośliną. Ważny, kontrowersyjny temat przedstawiony w wnikliwy i szczegółowy sposób, Weedcraft Inc stanowi wyzwanie dla tych, którzy chcieliby rządzić rafinerią, oferując serię różnorodnych scenariuszy i unikalnych postaci, z którymi można pracować (lub wokół nich), gdy twoje pączkujące imperium rośnie. Crossroads Inn: Crossroads Inn to symulator zarządzania karczmą w czasie rzeczywistym osadzony w oryginalnym świecie fantasy. Zbuduj i kieruj swoją tawerną, zaspokajając potrzeby ciała i ducha najróżniejszych awanturników, a potem pozwól by roznieśli wieści o twoim przybytku na całą krainę.