Catty & Batty: The Spirit Guide jest kooperacyjną grą logiczną, zainspirowaną takimi tytułami, jak Lemmings i Tower Defense! Graj jako Catty lub Batty i zbuduj ścieżkę, która zaprowadzi duchy do domu. 🐈🦇 Cechy: - Kampania z 30 poziomami dla 1-2 graczy (lokalny tryb kooperacyjny) - Zmieniaj postacie w locie podczas gry solo - Ponad 800 ręcznie narysowanych duszków - Ponad 150 animacji - Ponad 100 nowych dźwięków - Oryginalna ścieżka dźwiękowa - 6 trybów kolorów (biały, sepia, szary, ciemny, odwrócony, gameboy) - Około 2 godzin rozgrywki Uprawnienia do przesyłania strumieniowego 🎬 Możesz przesyłać strumieniowo i tworzyć filmy z tej gry (Twitch, YouTube itp.), nawet przy włączonej monetyzacji. Muzyka jest oryginalną ścieżką dźwiękową, którą można bezpiecznie przesyłać strumieniowo. Dobrej zabawy!