Saga of Sins
Saga of Sins to bezbożna przygodowa gra akcji oferująca mistyczną fabułę i grywalność, która zadowoli fanów zręcznościówek! Zanurz się w świecie witraży inspirowanych obrazami ukazującymi grzech, malowanymi przez niderlandzkiego mistrza pędzla Hieronima Boscha (1450-1516). Wciel się w postać cnotliwego kleryka Cecyla – który potrafi przenikać do ludzkich umysłów, zamieniając się w cztery wyjątkowo demoniczne czarty, takie jak wyjący wilkołak czy zajadły gargulec – aby pokonać siedem grzechów głównych i wyzwolić wioskę Sinwell z przekleństwa plagi. Każda bestia ma specjalne umiejętności, które można rozwinąć, płacąc złotem upuszczonym przez wrogów. Po odblokowaniu możesz podczas gry zmieniać demony, z których każdy potrafi przypuścić niszczący Atak Mocy! Błyskawicznie zmieniaj biesy i używaj ich specjalnych umiejętności oraz rodzajów strzałów. Wyjący wilkołak : Wyj do księżyca, wydając dźwięki o częstotliwości zdolnej rozbić spękane szkło, aby odsłonić ukryte sekrety. Zajadły gargulec : Pewne przedmioty, takie jak skrzynie czy koksowniki, możesz podpalić Ognistym Oddechem Gargulca, aby oczyścić drogę, odblokować tajemnice czy rozwiązać zagadkę. Potężny Gryf : Lataj i mknij do nieodkrytych miejsc oraz wspinaj się po ścianach, docierając do zaskakujących lokacji... Istnieje jeszcze jedna sekretna transmutacja...Moce tego ostatniego upiornego demona zła mogą zaskoczyć... Czy znajdziesz odwagę, aby go znaleźć i udomowić? TAJEMNICZA HISTORIA! Saga of Sins to porywająca saga z zaskakującymi zwrotami akcji i wewnętrznymi konfliktami oferująca wiele wersji zakończenia. Przeniknij do umysłów wszystkich włościan – grzesznych i niewinnych – oraz zachwyć się scenariuszami i sekretami, które tylko czekają na odkrycie. Czy znajdziesz siłę i odwagę, aby poznać prawdę? PODNIEŚ UMIEJĘTNOŚCI! Rozwijaj swoje czarty, wydając złoto upuszczone przez wrogów. Na Drzewo Umiejętności wdrapiesz się szybciej, łupiąc wszystkie ukryte skrzynie ze skarbem i powalając wrogów Atakiem Mocy, aby upuścili podwójną ilość złota! Saga of Sins to fabularna gra zręcznościowa łącząca dramatyzm scenariusza z satysfakcjonującą rozgrywką platformową. Podczas gry można przeniknąć do umysłów 31 włościan: grzeszników i niewinnych! Poziomy dla grzeszników : Obżarstwo, Lenistwo, Zazdrość, Chciwość, Pycha, Nieczystość i Gniew! Siedem grzechów głównych zawładnęło umysłami chłopów. Znajdź ich i wypędź ich grzechy, aby uwolnić wioskę Sinwell od plagi. Poziomy dla niewinnych : W przeciwieństwie do umysłów grzeszników, reprezentujących poziomy akcji nawiązujące do siedmiu grzechów głównych, umysły niewinnych oferują zaskakujące bogactwo układanek, zagadek oraz testów kompetencji do rozwiązania.