I Am Dead
I Am Dead to czarująca gra logiczno-przygodowa o życiu po śmierci, stworzona przez autorów Hohokum oraz Wilmot’s Warehouse. Morris Lupton to niedawno zmarły kustosz muzeum na malutkiej wyspie Shelmerston, który po odnalezieniu po latach rozłąki ducha swojego psiaka Sparky’ego staje w obliczu katastrofy zagrażającej jego ukochanej wysepce. Kustosz i jego pies muszą wspólnie odkryć pradawne tajemnice Shelmerston, zapobiec wybuchowi wulkanu i ocalić miejsce, które nazywają domem. Morris i Sparky muszą uporać się z rozproszonymi po wyspie duchami dawnych mieszkańców Shelmerston. Czekają ich wizyty w miejscach związanych ze zjawami, przeczesywanie wspomnień tych, którzy najlepiej znali zmarłych, a także bliskie spotkania z historiami z przeszłości. Stając w obliczu kolejnych wyzwań, Morris wykorzystuje swoją nowo odkrytą moc, która pozwala mu prześwietlać przedmioty i osoby oraz odkrywać ich zawartość i wspomnienia. To taki nadprzyrodzony rentgen! Na swojej drodze napotkasz wiele opowieści związanych z folklorem i historią Shelmerston, a także z mieszkańcami wyspy i odwiedzającymi ją gośćmi: wędrownymi ziębami, ryboludźmi, morlokami, a nawet legendarną Aggi, której udało się niegdyś uciszyć wulkan...