Cybarian: The Time Traveling Warrior
Zdobądź Miecz Wieków, podróżuj w przyszłość i staraj się przeżyć wystarczająco długo, aby móc się tym chwalić! Czerpiąc inspirację z oldschoolowych platformówek, Cybarian: The Time Traveling Warrior to gra typu arcade posiadająca pewne cechy gier typu beat 'em up. Na czterech poziomach gracze muszą przejąć kontrolę nad Cybarianem, wojownikiem, który odkrywa Miecz Wieków i zostaje przeniesiony do cyberpunkowej przyszłości. Funkcje: * Pięknie animowana i fachowo wykonana grafika pixel art w stylu retro. * Epickie bitwy z bossami! * Rozwiń swoje umiejętności! * Wybuchowa i wciągająca walka! * Klasyczna platformówka 2D * 3 poziomy trudności (łatwy, normalny i trudny)