Hobo: Tough Life
Witaj w Praslav, zimnym mieście Europy Środkowej, które wraz z nadchodzącą zimą staje się jeszcze zimniejsze. Praslav dochodzi do siebie po zawirowaniach politycznych, które nastąpiły po zakończeniu zimnej wojny i upadku reżimu komunistycznego trzymającego kraj w żelaznym uścisku przez dziesięciolecia. Podczas gdy większość ludzi z niecierpliwością oczekiwała nadejścia demokracji i kapitalizmu, niektórzy nie potrafili przystosować się do nowego klimatu społeczno-gospodarczego. Wkrótce znaleźli się na ulicach, nie mając dokąd pójść. Jesteś jedną z takich osób. Zwracaj uwagę na swoje potrzeby i inne zmienne, które oddziałują na ciebie w realistyczny sposób – ciepło, unikanie przemoknięcia i dobre odżywianie to nie jedyne twoje zmartwienia. Niedostateczna higiena i brudne ubrania sprawiają, że czuć od ciebie odór, niska temperatura zwiększa ryzyko zachorowania, a każdy kawałek jedzenia, który trafi wewnątrz twojego żołądka, musi też w pewnym momencie wyjść na zewnątrz. Jak daleko się posuniesz, aby przeżyć? Kradnij, włamuj się i zadawaj się z różnego rodzaju przestępcami. Jeśli trzeba, bierz to, czego potrzebujesz, siłą. Nie jesteś jednak bohaterem kina akcji. Starannie przemyśl swoje działania, ponieważ konsekwencje są często poważne, a korzyści rzadko przewyższają ryzyko. Co najważniejsze – zachowaj przytomność umysłu. Nawet jeśli nie jesteś gotów krzywdzić ludzi dla osobistych korzyści, inni są skłonni to robić. Wykorzystaj ostatnie dni jesieni mądrze – zbierz zapasy, sprzęt i materiały, które pomogą ci przetrwać najtrudniejszą z pór roku. Pogoda jest nieprzewidywalna, ale jest jeden pewnik – każdy dzień jest zimniejszy od poprzedniego. Jednak przy odpowiednim przygotowaniu i odrobinie szczęścia może uda ci się zobaczyć wiosnę. W przeciwieństwie do innych gier survivalowych Hobo: Tough Life kładzie duży nacisk na swoją zawartość fabularną. Przeżyj dziesiątki wątków fabularnych inspirowanych prawdziwymi wydarzeniami i ludźmi. Rozwiązuj zadania, spotykaj wyjątkowe postacie niezależne, zdobywaj ich zaufanie, zyskuj sojuszników i wrogów, dołączaj do różnych frakcji i znajdź swoje miejsce na ulicach miasta Praslav. Może i pod koniec dnia nie czeka na ciebie ciepłe mieszkanie, ale też nie musisz spać na ławkach w parku. Znajdź odpowiednie miejsce i bierz się do pracy. Zbuduj ściany i dach, które ochronią cię przed żywiołami. Zbierz porzucone meble i inne rozmaitości, aby wyposażyć swoją kryjówkę i nadać jej osobisty charakter. Samodzielne przetrwanie jest zbyt trudne? Zbierz swoich znajomych. Gra obsługuje tryb sieciowej kooperacji dla maksymalnie 4 graczy. Graj sam, z przyjaciółmi, a nawet z nieznajomymi. Zbierzcie się w grupę, zbierajcie surowce, zbudujcie swoje cztery ściany i przetrwajcie zimę. Od ponad dziesięciu lat nikt nie jest w stanie zjednoczyć wielu frakcji bezdomnych. Tron króla bezdomnych zbyt długo pozostawał pusty. Kto zdobędzie wystarczający szacunek i udowodni, że jest godzien zjednoczyć bezdomnych? Czy staniesz na wysokości zadania?