The Flame in the Flood
Wyprawa tratwą w dół rzeki przez zalane tereny Ameryki. Walka o przetrwanie, crafting, unikanie drapieżników. Za powstanie The Flame in the Flood odpowiada dyrektor artystyczny BioShock i zespół twórców serii BioShock, Halo, Guitar Hero i Rock Band.