Klabater Symulatory
Weedcraft Inc zagłębia się w świat produkcji, hodowli oraz sprzedaży zioła w Ameryce, oferując graczowi szczegółowy wgląd w finanse, politykę i aspekty kulturowe burzliwego związku tego kraju z kłopotliwą, ale i obiecującą rośliną. Przyszli konopni magnaci będą zmuszeni do obrotnego dysponowania zasobami podczas kierowania produkcją i dystrybucją swojego produktu. Hoduj pierwszorzędne rośliny, krzyżuj je w celu tworzenia nowych odmian czarciego zioła, zatrudniaj pracowników i doglądaj ich rozwoju oraz przygotuj się na stawienie czoła konkurencji. Tak jak w prawdziwym życiu, branża “zielarska” stwarza wiele okazji oraz kupę problemów. Zadecyduj gdzie i kiedy podjąć ryzykowną decyzję w celu zwiększenia wpływów, lecz uważaj, policja i politycy kierować się będą własnymi motywami. Weedcraft Inc wnika w ważny oraz kontrowersyjny temat, przedstawiając go wnikliwie i ze szczegółami. Jednocześnie stawia wyzwanie aspirującym władcom skręta szeregiem różnorodnych kampanii i postaci, wymagających różnych taktyk, aby konopne królestwo mogło rozkwitnąć. Bez względu na to czy zechcesz kumać się z politykami, płacić policji na boku, walczyć o wyzwolenie marihuany albo postępować zgodnie z prawem - na końcu wykresy muszą być zielone jak twoja trawa. --- ZACZNIJ OD PASJI DO BIMBRU Kochamy bimber. Nie ma nic lepszego niż dobra gorzałka! W Appalachach dobrze o tym wiemy. Mamy bimber we krwi - w przypadku niektórych starych wyjadaczy, może nawet dosłownie. Uwielbiamy rozmawiać o bimbrze, pędzić go, pić przez cały dzień. I uwielbiamy się nim dzielić! Co ty na to, przyjacielu? POZNAJ ZASADY I PĘDŹ GORZAŁKI Jaki jest twój ulubiony alkohol? Czy wiesz, jak go zrobić? Proces jest skomplikowany, ale dzięki naszej wiedzy o robieniu księżycówki możemy go nieco rozjaśnić, jeśli chcesz. Rozjaśnić go światłem księżyca, aby poprowadzić cię przez procesy fermentacji, destylacji i butelkowania. ZARZĄDZAJ BAZĄ MĄDRZE... I BĄDŹ DYSKRETNY Pędzenie bimbru to czysta przyjemność, ale gdy jeszcze robisz na tym kasę... żyć, nie umierać! Trzeba jednak być rozważnym i mądrze zarządzać swoją bazą. Nie potrzebujemy wkurzonych gliniarzy weszących przy naszej bazie.. Staraliśmy się jak najbardziej autentycznie oddać życie bimbrownika. W grze będziesz zarządzał pracownikami, którzy będą tworzyć i konserwować twój sprzęt, będziesz kupował składniki, odblokowywał technologie, planował dostawy i finanse, upewniał się, że twój biznes działa tak dyskretnie, jak to tylko możliwe - i decydował, komu zaufać i z kim współpracować. Tak właśnie przedstawia się Moonshine Inc. Stworzona dla bimbrowników, amatorów, marzycieli i nowicjuszy. Usiądź, odpal grę, ciesz się kraftowaniem i prowadzeniem biznesu, i zrelaksuj się... W końcu wszystko to jest legalne... dopóki cię nie złapią! Pobierz oryginalną ścieżkę dźwiękową i cyfrową książkę artystyczną od Moonshine Inc w pakiecie wspierającym zawartym w tym pakiecie.