Tour de France 2022
ZOSTAǸ LEGENDA W Tour de France 2022 możesz stworzyć własnego kolarza w trybie Pro Leader. Wybierz profil (góral, sprinter, puncher albo uniwersalny) i zostań przyszłym zwycięzcą Wielkiej Pętli albo specjalistą od wyścigów klasycznych! Pokieruj zespołem w trybie Pro Team! Rozpoczynasz rywalizację na najniższym poziomie i musisz sukcesywnie zdobywać reputację, dzięki czemu twoja ekipa zacznie otrzymywać zaproszenia do startów w najważniejszych wyścigach. Stwórz własny wyścig w trybie My Tour, układając go przy użyciu 92 dostępnych etapów. Wybierz zespoły, etapy i dni odpoczynku, aby zorganizować własny niepowtarzalny wyścig. NOWE FUNKCJE - Nowy tryb online z rankingiem - Nieoczekiwane zdarzenia (upadki na trasie, choroby…) - Nowy system przygotowań - Nowy interfejs na odcinkach brukowanych - Większa intensywność wyścigów; agresywniejsza jazda peletonu i lepsza współpraca kolarzy w ucieczkach - Wszystkie 21 oficjalnych etapów Tour de France 2022 - Nowy „Primavera Classic”, inspirowany ważnym włoskim wyścigiem kolarskim - 3 nowe zespoły: Eolo-Kometa Cycling Team, Caja Rural-Seguros RGA oraz Uno-X Pro Cycling Team- NOWY TRYB ONLINE: WYŚCIG TYGODNIA Bierz udział w nowych wyzwaniach każdego tygodnia, rywalizując z graczami z całego świata o pierwsze miejsce w rankingu! Zespół oraz cele – przykładowo zwycięstwo w klasyfikacji generalne albo zdobycie większej liczby punktów na etapach górskich – różnią się w zależności od wyścigu. NOWOŚĆ: NIEOCZEKIWANE ZDARZENIA WYŚCIGOWE Od teraz można włączyć/wyłączyć funkcję wyścigowych zdarzeń losowych oraz ich konsekwencje. Jeżeli je włączysz (dla siebie i rywali albo tylko dla rywali), możesz określić częstotliwość ich występowania, a także zdecydować o konsekwencjach, które różnią się w zależności od powagi zdarzenia: może to być utrata sił na krótki albo dłuższy czas albo nawet wycofanie zawodnika. Musisz umieć przystosować się do każdej sytuacji, ponieważ w jednej chwili może zaistnieć konieczność całkowitej zmiany strategii. NOWOŚĆ: PRZYGOTOWANIE DO WYŚCIGU Aby dodać jeszcze więcej elementu nieprzewidywalności w wyścigach, wprowadzono nowy system przygotowań. Pięciu losowo wybranych kolarzy (z twojej ekipy albo peletonu) będzie szczególnie dobrze przygotowanych do wyścigu, a pięciu innych może spisywać się poniżej swoich możliwości. Niestety nie będziesz wiedzieć, którzy to zawodnicy… Dlatego musisz bacznie obserwować swoich rywali. INNE UDOSKONALENIA Aby odcinki brukowane były jeszcze bardziej realistyczne, wprowadzono efekt wstrząsów całego interfejsu użytkownika, co ma obrazować trudność jazdy po tego rodzaju nawierzchni. Nigdy wcześniej słynny brukowany odcinek w Arenberg nie wyglądał w ten sposób! W Tour de France 2022 wyścigi są intensywniejsze niż kiedykolwiek, we wczesnych ucieczkach uczestniczy większa liczba kolarzy, a uciekinierzy lepiej ze sobą współpracują. Wymaga to odpowiedniego dostosowania strategii!