Company of Heroes 2: Complete Collection
Przeżyj wojnę w Europie jak nigdy wcześniej. Poprowadź swoje oddziały do historycznych zwycięstw w dwóch spektakularnych kampaniach – od bitwy stalingradzkiej po bitwę o Ardeny. Dowódź pięcioma frakcjami w najróżniejszych scenariuszach wieloosobowych i potyczkach. Bierz udział w emocjonujących misjach współpracy oraz wyzwaniach w ramach rozszerzeń Theatre of War. Company of Heroes 2 to inspirowana historią strategia będąca rozwinięciem wielokrotnie nagradzanej rozgrywki z połączonymi siłami zbrojnymi. Zwyciężaj, wykorzystując realistyczną, charakterystyczną dla tej serii mechanikę taką jak system osłon, linia widzenia, ogień zaporowy czy siatka zaopatrzenia. Przeżycia dopełnia zachwycająca oprawa graficzna. Zmieniające się, ulegające zniszczeniom środowisko gry cechuje realistyczna grafika i niewiarygodny poziom szczegółowości. Dowódź w ekscytujących bitwach, w których pojazdy burzą barykady, artyleria dziurawi krajobraz, a pod gąsienicami czołgów pęka lód. To Company of Heroes 2.